مامانای دوقلویی که سرکلاژ شدین ،شیاف رو واژینال میزارید یا مقعدی؟

۴ پاسخ

مگه تا چه حد از واژینال میزارید که دستتون به نخ میخوره ،من واژینال میزارم یه کوچولوفشارمیدم همون ک فقط بره داخل حدودا دوسانت

مقعدی عزیزم دکترم گفت چون الان نخ و اینا بدنته بهتره مقعدی بزاری و خیلی تحریک نکنی واژن و

مقعدی / میشه تایپنگ منم جواب بدین

کلا مقعدی بذار کثیف کاری نداره
دکتر هم گفت فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان آلبالوجانم🍒 مامان آلبالوجانم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری