۸ پاسخ

خانما شمایی که سرکلاژید چه چیزایی رو رعایت میکنید استراحت مطلقین؟شیاف روزی یکی میذارید؟

عزیزم اگ سرکلاژ هستی واژینال بزاره بهتره منم سرکلاژم واژینال میزارم

من واژینال

مقعد بزار

باید مقعدی بزاری چون از واژن احتمال داره عفونت بگیری

مقعدی

عزیزم حتی روش نوشته واژینال/مقعدی
جذبش فرقی نداره شما هر کدوم راحتتر باشی میتونی استفاده کنی

من مقعدی میزارم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آلبالوجانم🍒 مامان آلبالوجانم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری