بهش میگن سندرم تونل کارپال درمانم نداره خواهرم نوع بسیار شدیدشو داشت طوری که بعد از سزارین از درد دستاش گریه میکرد درد زایمان حس نکرد ولی خب خودش بعد زایمان خوب میشه کم کم نگران نباش
من کل بارداری به شدت این مشکلو داشتم هنوزم دارم
الان دردسر جدیدم اینه که کارهای خونه و حتی وزن بچه رو نمیتونم روی دستام بخصوص دست چپم تحمل کنم
بهم گفتم دو سه هفته بعد زایمانم صبر کنم اگر بهتر نشد میرم پیش متخصص مغز و اعصاب برام دارو تزریق کنه بهتر بشه
چه عجیب.... فکر میکردم فقط من اینطوری ام
من کامل بی حس بودم دستام خود به خود بعد زایمان خوب شد
من قبل زایمان کما بیش داشتم انگشت وسط و حلقه دست راستم سر میشد سندرم تونل کارپال هست توی بارداری هم داشتم
بیشتر بخاطر حرکات نادرست یا تکراری ایجاد میشه
منکع هردوتا دستام خواب میره مخصوصا وقتی از خواب پا میشم 🤦
وای دقیقا منم هستم حتی وقتی دارم کار میرسم یهو مچ دست راستم خواب میره و گز گز میکنه
وای دقیقا من این آخرای بارداریم دست راستم گزگز میکرد و بی حس میشد فک کردم زایمان کنم خوب میشع
ولی الان ۱۵روزه زایمان کردم دست راستم همچنان گزگزمیکنه و بیحس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.