مث همیشه روی پام چون هنوز نمیتونه درست وبدون کمک بشینه توی وان مجبورم روی پام بشورم
من روی توری وان میزارم میشورم از همون اول همینجوری میشورم خیلی راحته
مامانم میبره من هنوز جرات نکردم
مثل همیشه، شلوار پامه که سر نخوره میذارمش رو پام میشورمش
برای اسهال نوزاده ۶ ماه چی خوب
سخته
پسر من تو وان بلند میشه وایمیسه برا همین مجبورم رو پام بشورمش
من از دوماهگی خودم بردمش کاری نداره
🤔🤔🤔مثل همیشه
واااا
کاری نداره ک من از اول نوزادی خودم حمام میدادم پسرمو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.