بچه ۷ ماه رو چطوری حموم میدین؟؟؟؟؟

۹ پاسخ

مث همیشه روی پام چون هنوز نمیتونه درست وبدون کمک بشینه توی وان مجبورم روی پام بشورم

من روی توری وان میزارم میشورم از همون اول همینجوری میشورم خیلی راحته

مامانم می‌بره من هنوز جرات نکردم

مثل همیشه، شلوار پامه که سر نخوره میذارمش رو پام میشورمش

برای اسهال نوزاده ۶ ماه چی خوب

سخته
پسر من تو وان بلند میشه وایمیسه برا همین مجبورم رو پام بشورمش

من از دوماهگی خودم بردمش کاری نداره

🤔🤔🤔مثل همیشه

واااا
کاری نداره ک من از اول نوزادی خودم حمام میدادم پسرمو

سوال های مرتبط

مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان آرادو آرتین🐣🫀 مامان آرادو آرتین🐣🫀 ۱۱ ماهگی
مامان نیکا🧚‍♀️ مامان نیکا🧚‍♀️ ۱ سالگی