مامانا سایز. ۳هانیز با ۲ مای بی بی قواره هاشون یکیه ؟

۳ پاسخ

من هانیز ۲ استفاده می‌کردم بعد مغازه هانیز نداشت منم مای بی بی گرفتم
الان میبینم مای بی بی خیلی قواره اش کوچیک تره نسبت به هانیز
کلا هانیز عالیه و قواره اش بزرگ تره نسبت به مارک های دیگه

نهههههه

اصلا

سوال های مرتبط

مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی