اصلا جدا نخوابید بعدا حسابی پشیمون میشی رابطتتون سرد میشه
البته یه مقداریش به خاطر شرایط جدید طبیعیه ولی باید تلاش بیشتری کنید
جداااا
جدا😥😥
جدا چون منو نینی تا صبح بیداریم🫠
جدا😑
جدا 😐
کنارهم بخاطر دیار رو تخت نمیخوابیم تو حال رخت خواب میندازیم
شباهم ک از وقتی مامانم برگشته خونشون من شبا میخوابم همسرم کارای دیارو میکنه فقط براشیر بیدارم میکنه یا لازم باشه شیرخشک میده بهش.بعدم میزاره کنارم خودش ی طرف دیگم میخوابه.
اون زمان اصلا نبود دلارا رو هم تو بیست روزگی دید😅🥲
کنارهم ولی شبای که فرداش میخواد بره سرکار بخاطر بچه که شب بیدار میشه نمیزاره بخوابه جدا میخوابیم اون تو یه اتاق منم تو یه اتاق
۳تامون کنار هم میخوابیم
من کنار همسرم میخوابم اوایل رستا بینمون میزاشتم بعد دیدم نیاز دارم بغل همسرم باشم و حس میکردم وسطمون باشه ممکنه دستمون بهش بخوره الان کنار خودم میزارم
دوتا دخترای بزرگترمم تو اتاق خودشون
توی ی اتاق ولی من و سپهر رو تخت شوهرم رو زمین 😁
از روز اولی که زایمان کردم تاهمین الان کنارهمسرم میخوابم پسرمم کنارم میخوابه معمولا همسرمم باهام بیداره ولی اگه خواب باشه انقدر سنگینه خوابش که بچه خودشم هلاک کنه نمیفهمه 😂
کنار همسرم پسرمم تخت کنار مادر داره تا خوابش میبره میذارم تو تختش که کنار خودمه
کنار همسرم
کنار هم
اکثرا باهممگه اینکه صبح کار داشته باشه 😅😅🤦🏻♀️
کنار هم
کنار هم میخوابیم
کنارهمسر
کنار همسرم 😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.