یسوال چطوری بچتون بدون قنداق میخوابونید؟

۱۲ پاسخ

از روز اول قنداقش نکردم من

من 11 ماهکی اگ اشتباه نکنم گرفتمش از قندا
کمکم

از اول بدون قنداق عادتش دادم

گهواره

به راحتی. یه لایه نازک روش میندازم که سریع با پاش کنار میزنه! هیچی دیگه

شیر میخوره میخوابه یا رو پا تکونش میدم

با شیر میخوابه
دختر من رفلاکس پنهان داره از روز اول اصلاااااا اجازه ی قنداق نداد

من رو پشت میخابم پسرمو بغل میگیرم میخابه روشکمم البته باقنداق میخابه بعصی وقتا اینطوریه ولی حس قشنگیع ❤❤

هیچ وقت قنداق نکردم

ب راحتی

بوه من بدون قنداقش خابش کوتاهه

هیچی رو پا تکونش میدیم میخابه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی