۱۳ پاسخ

انشاالله بسلامتی زایمان کنی گلم دختر چند ماهش بود باردارشدی

برامنم😂
ولی من صبح که از خواب بیدار شدم یکم لکه بینی داشتم نمیدونم برم بیمارستان یا نه

منم اصلا هیچ دردی نداشت اصن انگار باردار نبودم😅
38هفته و 6روز کیسه آبم ترکید

وای خوشبحالت داره تموم میشه از من تازه اولشه🤦🏻‍♀️😐😂

بابا هنوز تا ۴۰ هفته وقت داری عزیزم
اگ میخوای زودتر بیاد کباب بخور(دکتر ب دوستم گفته بود میخواست تاریخ رند بیاد بچه اش گفته بود روزی دوسیخ کباب بخور) رابطه داشته باش زود میاد

عععع چطوری؟؟ خبری ازت نبود فکر کردم زایمان کردی

استرس نداشته باش هنوز هم وقت داری من ۴۰ هفته ودوروز بزور بستری ام کردن

برو بیمارستان اگه بچه نیومد آمپول فشار میزنن
نمیخوام بترسونمت ولی من چون دردم نگرفت سر پسرم دیر رفتم پسرم پیپی کرده بود

منم همینطوری بود رفتم بیمارستان گفتم دلم تیر میشه از صبه سنگین شدم زاییدم اومدم دیقا ۳۸ هفته و چند روز بودم

ورزش اینا میکنی؟ پیاده روی؟
شیاف گل مغربی

خواهر ۹ ماه ۹ روز ۹ ساعت می زایییی

دوست داره تخم شربتی بخور

هیچی انقباض نداری؟

سوال های مرتبط