۹ پاسخ

عزیزم مبارکت باشه
فقط زیاد زود نزن دراز کشیده به بچه شیر بده بخیه هات باز بشن اونجا رو دیگه بخیه نمیزنن مکافاتی داری دراز کشیده فقط یاد بگیر شیر بده
از زایمان به کسی چیزی نگو اگه زایمان خوب بوده بود اذیت شدم واقعا هم زایمان اذیت داره
چشمت میزنن 🥲🥲🥲یکسره صدقه اینا برای خودت بنداز گلم
مواظب خودت کلی باش فشار به خودت نیار

منم میترسیدم و هیچ حس دسشویییی نداشتم کمپوت گلابی خوردم بعد یه روز رفتم دسشویی

شربت لاکتولوز بخور هر شب دو قاشق با اب فراوان

شربت مگه بهت نداد بیمارستان؟ همون شکمو نرم می‌کنه که دور از جون انگار آدم دچار بی اختیاری شده.
تا حسش میاد خودشم میاد

از دستشویی نترس شیاف بزار رفتی خونه چیزایی بخور شکمت نرم شه اصلا نشین من نشستم بخیه هام ورم کرد اذیت شدم

شجین ترخیص واست لاکسی ژل تجویز نکردن؟

دقیفا حال من😄🥲
تصور کن تو این حال من یبوست شدم
مث سنگ شده بود
جا برا شیاف نبود
خداروشکر تموم شد
ولی انگار دوبار زایمان کردممم
فقد مایعات بخور
قرص اهن خیلیییی یبوست میاره
کم بخور یا اصن نخور
شیاف بزن دائم
یا شدبت لاکسی ژل بگیر بعدهر وعده غذایی بخور ک حالت آبکی بیاد

زایمان طبیعی سخت نبود؟!

اره خوبه
من ترنجبین میخوردم خودم که بچم زردی نگیره
باعث میشد مدفدعم نرم و ابکی بشه بچمم زردی نگرفت خداروشکر

سوال های مرتبط