۲ پاسخ

برا من همونجا ترمیمی انجام داد..خیلی سخت نبود

عزیزم تو دیگه طبیعی زایمان کردی فکر نکنم هیچ دردی تورو اذیت کنه دیگه این دردا برات شوخی هستن برو انجام بده

سوال های مرتبط