تو سن پسر من چند کلمه حرف میزنن ؟؟؟

۱۰ پاسخ

من دخترم ماما بابا دد نه چیه کیه بده جیزه علی (اسم داییش) ها اینا رو میگه

کایان اینارو میگ ولی من زیاد باهاش حرف میزنم هی این کلمه هارو باهاش تکرار میکنم کلمه جدید میگم
ماما
بابا
بابو
عمو
عمه (البته بيچاره عمه نداره😅)
دده
انه
کت (به زبون ما کوردا همون افتاد)
هیتی (به هندونه میگ)
میی (به کشمش میگ )
ممه (به من میگ شیر خودتو بده)
ده (به داییش میگ )
دا (داداش میخواد بگ فک کنم چون ب عکس برادرزاده هام نگا میکنه میگ)
می می (شیشه شیر)

دختر من میگه
بابا
مامان
به اسم طاها میگه ها
جیش
باش
هاپویه
جی جی
اجیه
دادش
هانا
حانی
زهرا
بهدی یعنی مهدی اسم باباش.
امیر و میگه ایر
دا
دایی

دختر من ۱۶،۱۷ تا کلمه میگه

پسر من
بابا
مامان
دده
جیش
شیر
هاپو
پیشی
ده
نه
دالی
بله
جوجو
میگه

دختر من ۱سال ۴ماه مامان،بابا،ابجی،میو،باز میگه ۳یا ۴ کلمه بگن خوبه باهاش حرف بزن تکرار کن ولی خسته اش نکن

پسر من زیاد نمیگه فقط در حد ماما. بابا. عمه. ایه(کیه) اونم بعضی وقتا

پسر من
بابا
مامان
دد
گل
تو تو
ماه
ممه
بووو
بعع😁
بیا
ایناهارو میگه

دختر من
ماما
بابا
ننه
ممه
جوجه
جیک جیک
هاپ
آب
ممت (محمد)
بلا(بله)
اینارو میگ حرفهای نامفهومم زیاد میزنه

پسر من ۱سال ۵ماهش

کلمات
مامان
بابا
آجی
اجید (مجید)
اید (وحید)
آغا(آقا جون)
ماما (مامان جون)
ننه
مم مم(غذا
آبووو(آب)

آریا

سوال های مرتبط