آزمایش قند دارم اب هم نباید بخورم تشنمه اخه

۶ پاسخ

اب كه مشكلي نداره

تنها چیزی که میتونی بخوری آبه اتفاقا

اب که میشه خورد دیگه

ای خدا از دیشب تشنمه هی گفتم صبر کنم لعنت به هرچی آزمایش من‌نمیدونم چرا دیگه تموم نمیشه منکه قند نداشتم تو گلوکز چرا باز فرستادم آزمایش

بخور بابا

اب بخور

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی