۱۰ پاسخ

خب من دیگ ندادم ولی هنو شکمش کارنکرده پریشب ۳پیمانه دادم

من نان ميدادم شكمش سفت شد اپتاميل دادم درس شد

آره دیگه بچه هایی که شیر مادر میخورن میبینی اوایل ۶،۷ بار دفع دارن در روز ولی شیرخشکی ها ۱،۲ بار و طبیعی برای شیرخشکی ها کمه کلا شیر مادر سبک تر و زود هضم تره ولی شیرخشک دیر هضم تر

اره مثلا نان یبوست میکنه
شیر خشکی ک به بچه نیازه یبوستش میکنه باید تغییرش بدی دیگ ندی

منم شیرخشک نان میدادم عوض کردم سمیلاک دادم اشتباه کردم یبس شد

بله

آره. منم برای زردی دادمش مدفوع نکرد دیگه قطعش کردم

بله متاسفانه

بعضی شیرخشکا بچه رو نمیسازن باعث اسهال یا یپوستشون میشن

بعضی شیر خشکا آره
بچه منم الان یوبس شده دکتر عوضش کرده

سوال های مرتبط