دخترم از روزی که به دنیا اومده خیلی عطسه میکنه

۷ پاسخ

عطسه عاديه عزيزم و چيز بدى نيست

سرماخورده توزایشگاه

منم همینطور بود

طبیعی و چیز بدی نیست

اب تو بینیشه پسر منم همینجوری بود خوب میشه خودش

اشکالی نداره گلم داره ابی که داخل دماغشه موقع زایمان خالی میکنه خوبه اتفاقا روزی چندتا هم بود طبیعیه

منم تازه من دماغشم کیپ
هی خس خس میکنه

سوال های مرتبط