عطسه عاديه عزيزم و چيز بدى نيست
سرماخورده توزایشگاه
منم همینطور بود
طبیعی و چیز بدی نیست
اب تو بینیشه پسر منم همینجوری بود خوب میشه خودش
اشکالی نداره گلم داره ابی که داخل دماغشه موقع زایمان خالی میکنه خوبه اتفاقا روزی چندتا هم بود طبیعیه
منم تازه من دماغشم کیپ
هی خس خس میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.