۴ پاسخ

ممنون از همگی🥰🥰
پس منم میگیرم

من بادکنک دو هم میگیرم همان روز تولدش چندتا عکس میگیرم

من اینو از گهواره برداشتم دارم براش پر میکنم هر ماه پس یدونه با ۱۲ باید بزارم

تصویر

سلام اتفاقاً منم تو فکرم بود این سوال...من ب احتمال قوی عدد یک بزارم رو کیک بعد عدد دو هم بخرم کنارش بزارم دوباره چنتا عکس بگیرم.یا کلا عدد یک رو بردارم کیک خالی عکس بگیرم با اینشات روش عدد ۱۲ ماهگی بنویسم

سوال های مرتبط

مامان زهرا قیزیم مامان زهرا قیزیم ۱۶ ماهگی
مامان آقامحمد مهدی مامان آقامحمد مهدی ۲ سالگی