ممنون از همگی🥰🥰
پس منم میگیرم
من بادکنک دو هم میگیرم همان روز تولدش چندتا عکس میگیرم
من اینو از گهواره برداشتم دارم براش پر میکنم هر ماه پس یدونه با ۱۲ باید بزارم
سلام اتفاقاً منم تو فکرم بود این سوال...من ب احتمال قوی عدد یک بزارم رو کیک بعد عدد دو هم بخرم کنارش بزارم دوباره چنتا عکس بگیرم.یا کلا عدد یک رو بردارم کیک خالی عکس بگیرم با اینشات روش عدد ۱۲ ماهگی بنویسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.