۵ پاسخ

فقط نوک سینه ات رو نزار دهنش یه کم از هاله سینه ات هم باید بره توی دهنش

بعدش هم‌ پماد شقاق سینه از داروخانه بگیر بزن
روی نوک‌سینه ات ،از خود شیرت هم‌میتونی‌بزنی‌ روی سینه ات

عمادیه تاریخ مدت درد داری

تا چند وقت اینطوریه

چون بدنت دیگ درد نگیره باعث تعجبه اولشه

طبیعیه تا چند روز اول درد میگیره کرم شقاق سینه بزن که زخم نشه

سوال های مرتبط