شاید وقتی که ی خواسته داره و اولش مخالفت میکنی بعدش با اصرار و گریه به حرفش گوش میکنی؟
چون اینجوری لجباز میشه...اگه هر وقت هرچیزی بهش گفتی با قاطعیت باشه و هرچقدرم لجبازی کنه بهش بگی این قانون ماهست و نمیشه عوضش کنیم.دیگه لجبازی نمیکنه..اوایل خیلی اذیت میکنه ولی بعدش دیگه اروم میشه
چون بچه های من اصلا اصلادست بزن نداشتن نمیدونم چی بگم پسرم هنوزم که۱۵سالش میشه تاحالادست روهیچکس بلندنکرده باورتون میشه هنوزدعوانکرده🤣الان یوقتامیرم پارک یه پسربچه همسن دخترمنه ماشالله تپل وقلدور تمام بچه هارومیزنه موی همه رومیکنه الکی مثلا دخترمن پیشم وایساده بوداون یدوبدوازپشت موهای اینوگرفت یه زوری داشت نمیتونستم جداکنم ولی مامانش طفلک انقدخجالت میکشه همش بابت بچش ازاین واون معذرت خواهی میکنه
پسرمنم همینه ینی ارامبخش نخورم باید بشینم گریه کنم اونقداذیت داره همه جای بدنم کبوده اونقدری ک نمیدونم کی زده کبودش کرده
الان دو روز پسرمنم یکسره نق و گریه زدنش که از اولم بود برا من
شاید ارتباط خودتون خوب نیست شاید بچه بزرگتری لجبازش کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.