منم همینطورم
سبک سبکککک
هفته ی قبل حرکات طوری بود از روی لباس نمایان بود
اما این هفته نه،هست اما خیلی ظریف واروم
همین که هست خوبه نگران نیست
طبیعیه بنظرم
دختر من دوروز پر جون لگد میزنه دوروز ساکته من دیگه عادت کردم به این الگو وقتی کم حرکت میکنه نگران نمیشم اوایل نگران شدم رفتم صدا قلبشو گوش دادم مشکلی نبود. خدارو شکر
ب من گفتن اگه ی چیز شیرین یا غذا هر جیزی ک باعث تکونش میشه خلاصه خوردم دراز کشیدم ب چپ و تو یکساعت ۴ تا ضربه زد جای نگرانی نیست ولی اگه کمتر بود باید بری بیمارستان ان اس تی بگیرن
منم وارد ۲۹ شدم دو روز کم جون تر از وقتای دیگه حرکت میکرد روزی ک رفتم دیگه صدا قلبش رو بشنوم ی تکونی ب خودش داد انگار ن انگار ک اون دو روز من استرس داشتم
خب شاید یمقدار نفخ بودین ک الان برطرف شده شکم کوچیکتر شده اگه ترشخ و خون ریزی ندارید فک نمیکنم مشکل خاصی باشه
طبیعی
شما سنگین شدین؟من چیزی همون قبلمم
باید برین دکتر حتما منم بوذم رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.