۹ پاسخ

تخم کتان

تخم کتان من دیدم میجوشونن آبش رو میزنن به مو برای تقویت

برا گلو دردم خوبه،بریزی تو شیر داغ

تخم کتان فک‌کنم

تخم کتان من برای پوستم استفاده میکردم خوراکی هم هست

تخم کتانه ولی دوستانه بهتون میگم ک نخورید،تخم کتان هورمون های قاعدگی بهم میریزه

تخم کتان

تخم کتان خیلی خوبه حتی میتونی اسیاب کنی بریز داخل ماست یه قاشق چایخوری به کوچولوت بدی امگا۳ام داره عالیه

تخم کتان
رو سالاد میتونی بریزی
رو پنیر میتونی بریزی
بزن گوگل واست میاره قشنگ توضیح میده

سوال های مرتبط

مامان fesghel مامان fesghel ۲ سالگی