خانوما این شربت میدونید برا چیه دکتر گفت یادم رفت

تصویر
۶ پاسخ

حساسیت و آبریزش و سرفه

سرفه وآبریزش بینی

برای سرفه اس خواب اورم هست

حساسیت

عزیزم پسر من حساسیت دارع و بیشتر مواقع ابریزش دارع دکتر اینو بهش داده

دختر من سرماخورده بود بردمش دکتر این شربت کتو تیفن داد ب دخترم برا سرفه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان آدرين مامان آدرين ۲ سالگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۲ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی