ميدونيد اين شربت براي چيه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

برای سرفه هست ،ولی خب ب پسرمن نساخت و باعث کج خلقی میشد و بیقراری دکتر گفت بهش نده

برا گرفتگی بینی

پسر من آلرژی داشت عطسه و آبریزش بینی، دکتر اینو تجویز کرد

واسه آبریزش بینی،من به پسر بزرگم زیاد از اینا دادم

گوش درد

برای عفونت سینوسی و سرماخوردگی

فکر کنم سرفه

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۲ سالگی
مامان سوفی مامان سوفی ۲ سالگی
مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی
مامان بهار قشنگم😍❤️ مامان بهار قشنگم😍❤️ ۲ سالگی