خانما شربت نئوتادین برای بچه ها واسه چیه؟

۳ پاسخ

سرماخوردگی

خیلی عالیه برا سرفه هم خوبه بعدشم میخابه

آبریزش بینی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان نورا و آرسام مامان نورا و آرسام ۲ سالگی
مامان فرهان💚👼 مامان فرهان💚👼 ۱ سالگی