۴ پاسخ

ساشه اس اینا تو آب حل میشه. واسه اسهاله خیلی خوبه گیاهیه

برای یبوست

برای اسهال

تا جایی که اطلاع دارم برای بند اومدن اسهال

سوال های مرتبط

مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی
مامان ویهان کوچولو مامان ویهان کوچولو ۱ سالگی