۱۱ پاسخ

خیلی خوشگله مبارکشون باشه 🥺🎀

قشنگه منم برا دخترم پسند کردم اما خودش چیزی دیگه بر داشت

مبارکه
بسلامتی استفاده کنن
من امسال هنوز هیچی نخریدم برای پسرم🥺

مبارک باشه.قشنگه❤️
چونه دخترت خوب شد؟

چقدررر قشنگه
منم دلم خواست الان از اینا داشته باشم🫠

خیلی خوشگله از سایت خریدی؟

مبارکشون باشه

مبارکه درخواست میدی من پرم

اره خیلی

اره نازه

آره خیلی ناز مبارکشون باش😍

سوال های مرتبط

مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی