برا ابریزش بینی برا بچها خوبه
فکر کنم روزی دو بار یعنی هر ۱۲ ساعت بود،مقدارش. و دقیق یادم نیست فکر کنم ۲/۵ سی سی بود. پسر من حساسیت بود اصلا تب و علایم دیگه نداشت
برای سرفه هس
پسر من چند ماه پیش عطسه و آبریزش بینی داشت دکترش اینو تجویز کرد
نمیدونم ولی از دیشب پنج تا تاپیک سه تاش راجب اینه😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.