خانوما میدونین این شربت واسه چیه؟؟

تصویر
۵ پاسخ

برا ابریزش بینی برا بچها خوبه

فکر کنم روزی دو بار یعنی هر ۱۲ ساعت بود،مقدارش. و دقیق یادم نیست فکر کنم ۲/۵ سی سی بود. پسر من حساسیت بود اصلا تب و علایم دیگه نداشت

برای سرفه هس

پسر من چند ماه پیش عطسه و آبریزش بینی داشت دکترش اینو تجویز کرد

نمیدونم ولی از دیشب پنج تا تاپیک سه تاش راجب اینه😐

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی
مامان دو قندعسل🍯🧸🌈 مامان دو قندعسل🍯🧸🌈 ۲ سالگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان آبنبات 🍭 مامان آبنبات 🍭 ۲ سالگی
مامان آدرين مامان آدرين ۲ سالگی