دوستان این شربت برا چیه؟

تصویر
۵ پاسخ

برا سرفه ولی ف کنم زهرماره دخترم‌هیچ نخورد

برای سرفه و خلط

پسرمنم هم‌ خلط داشت هم‌سرفه دکتر براش نوشت

پسرم سرفه میکنه دکتربهش داد

خلط اوره..توی گوگل ک اینطور نوشته

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی
مامان Mohammad hadi مامان Mohammad hadi ۲ سالگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی