من قبلا روزی یک یا دو وعده میدادم مخصوصا جایی رفتنی و ماهی یه قوطی مصرف میشد الان یه ماهه کلا شبشه نمیگیره😭
دختر من هر ۴روز یکی.هر دو ساعت۷۰تا
گاهی بینش سی تا هم میدم.
وزن گیریش عالیه.تا الان ماهی یک کیلو اضافه کرده
در ماه سه تا میشه والا وزنی نگرفته همو
در روز سه شیشه یا چهار تا شیشه میدم
منم کمکی میدم یه بار عصر یه بار هم شب قبل خواب
بقیه روز رو شیرخودمومیدم
وزن گیریشم خوبه
ماهی دوتاقوطی نان ۱ میگیرم براش
در ماه دو قوطی دو وعده در روز میدم بهش وزن گیری هم نرمال بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.