۲ پاسخ

عزیزم برای بچه که حتما ببر فقط 2 تا دونه پوشک میدن داخل ساکن
لباس‌ و شورت و پوشک برای خودتم بردار برای موقع ترخیص
لباس‌ براي بيمارستان میدن
برای بچه چیزی ندادن پارسال

اگه برا خودت منظورته چیزی لازم نیست ببری

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی