من قراره سایز ۰و۱و بشورم باپتوهاش و جوراباش بقیه سایزها یواش یواش بزرگ شد بشورم
اتو نه ولی شستم همشو😍
بله من شستم
اتونکردم من ولی شستم
من همه رو شستم و اتو زدم و تا کردم گذاشتم داخل کمد فقط مونده که ساکمو ببندم هفته ی دیگه میبندم انشاالله
منم فقط شستم اتو حوصله اش نیست و فقط هم برای نمایش دادنه ، بعدش انقدر کارها هول هولکیه که به اتو فکر نمیکنی
منم همه رو شستم ده بار تاحالا از ساک در اوردمنگاهشون کردم و دوباره تا کردم گذاشتم توی ساک.خیلی کیف میده نگاه کردنشون و تصورشون توی تن دخترم
هنوز ن من همیشه ۳۵ هفته ب بعد میشورم
نه فعلا اگر خدا بخواد هفته دیگ
عزیزم من کامل شستم لباساشو، ولی اتو نکردم، نیازی نیست که آخه🤔
من همه رو شستم پهن کردم تو آفتاب. اتو نکردم دیگه.
اره من هرچی بخرم میشورم
بله گلم همه رو حتی جورابا
بعدازشستن وخشک کردن ۱روز گذاشتم توی فضای باز هوا بخوره
بچه خیییلی پوستش حساسه
همینجوریشم کلی ادا داره هی جوش میزنه طفلک این لباسا هم معلوم نیس چجوری دوخته میشن چجوری بسته بندی میشن ارسال میشن
توخوده مغازه ۱۰۰نفر بهشون دست میزنن
آره عزیزم
اره من همشو شستم
فقط سایز صفر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.