باز خوبه فقط ساک مونده. یاسی من ۱۲ هفته کامل سقط کردم با قرص از ۵ صب قرص گداشتم درد شروع شد تا ۶ غروب. ۱۲ بچه سقط شد ک خونریزی درد شدید افتادم یعنی مردما بلافاصله فشارم شد ۷ رفتم دکتر سرم ۶ تاانپول توش زد اومدم خونه ساعت ۶ جفت افتاد یعنی درد جفت ۱۰۰ برابر درد جنین بود خیلی خیلی زجر آور خدایا شکرت ک رفع شد
یاسی جان سقط کردی ؟خونه موندی اخر یانه رفتی بیمارستان؟
اره جانم منم مردمو زنده شدم هروز صب شوهرم نیس همش گریه گریه
چه جالب من دیروز کورتاژ شدم امروز اومدم که تغییر بدم🥲🥲😭😭😭
هعی خدا😔
اوهوم حس میکنی از ی کوه ک با سختی بالا رفته بودی پرت شدی پایین و باید دوباره شروع کنی
خیلی حس بدیه 😭منم یازده هفته سقط داشتم که جنین توی هفت هفته ایست قلبی کرده بود
عزیزم چی خوردی من ک هنوز درگیرم ودفع نکردم
خیلی بده منم ۲۲ هفته سقط کردم 😭😣
عزیزممم🥹ان شاء الله بازبه زودی باردارمیشی
😭😭😭
منم توی ۹هفته سقط داشتم
خیلی بدهه 🥺
خیلی سخته 🥲🥹
عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.