۵ پاسخ

من تابحال ۲بارانجام دادم اونم روموهای مشکی خودم واقعاعاشقش شدم نقره ای یخی گذاشتم هردوبارش

بستگی به موهات داره
به نظر من فقط ۱ یا دوهفته اول قشنگه بعدش از ریشه در بیاد بد میشه

بستگی به موهات داره چقدر پایه بده

مش سن رو بالا نشون میده

مش فقط دو روز اول خوبه بعدا افتضاح میشه نریز

سوال های مرتبط