۴ پاسخ

نه عزیزم عادی و خوبه از شیش به بعد همین مدلی میشه معمولا

از شش به بعد بعضی ماه ها ۲۰۰ گرم اضافه میکنن ۵۰۰ که خوبه چون هرچی بزرگتر میشن فعالیتشون بیشتر میشه سوخت وساز بدن هم بیشتر میشه

پسر منم ۵۰۰ تا اضافه وزن داشت شده ۱۰ و نیم

نه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی