۶ پاسخ

دقیقا همون ماه که بیخیالیو تاخیر تو پریودو به هرچیزی ربط میدی جز بارداری همون ماه باردار میشی😂

من برای هر دو تا بارداریم یه بار رابطه داشتم

😂😂😂😂😂😂من دارو نخوردم ولی خب دهن خودمون سرویس کردیم روزی یه بااار رابطه داشتیم تا دوماه بعد حامله شدم ینییی هرشب و هرروز رابطه داشتیم 🤣🤣🤣

دقیقا ...۶ماه دارو خوردم باردار نشوم قطعشون کردم بعد دوماه طبیعی باردارشدم ،بنظرم چون استرس داریم و منتظریم ولی وقتی رها میکنیم میگیره چون استرس نداشتن خیلی مهمع

😂😂😂😂😂
بدن است دیگر

چرا اینجوریه واقن ؟😂

سوال های مرتبط