دقیقا همون ماه که بیخیالیو تاخیر تو پریودو به هرچیزی ربط میدی جز بارداری همون ماه باردار میشی😂
من برای هر دو تا بارداریم یه بار رابطه داشتم
😂😂😂😂😂😂من دارو نخوردم ولی خب دهن خودمون سرویس کردیم روزی یه بااار رابطه داشتیم تا دوماه بعد حامله شدم ینییی هرشب و هرروز رابطه داشتیم 🤣🤣🤣
دقیقا ...۶ماه دارو خوردم باردار نشوم قطعشون کردم بعد دوماه طبیعی باردارشدم ،بنظرم چون استرس داریم و منتظریم ولی وقتی رها میکنیم میگیره چون استرس نداشتن خیلی مهمع
😂😂😂😂😂
بدن است دیگر
چرا اینجوریه واقن ؟😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.