سلام عزیزم شما دکترت تو کاشمر کی بود برا زایمان؟
این مزه خوبی داره این بچه من خیلی بد مزه هست نمی خوره
آره عالیه
اره کولیک نیلماه باهمین خوب شد
من دادم بچم بیشتر بیقرار شد
فقط کامی کالم روش جواب میده
برای چیه این شربت؟؟
من میدادم عالی بود ولی خو الان بزرگ شده شربتشو دکتر عوض کرد
اره خیلی جوابه
از گرمیچر بهتره
عالیه من میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.