مامانا کسی از این شربت میده ب بچش تاثیری. داره

تصویر
۹ پاسخ

سلام عزیزم شما دکترت تو کاشمر کی بود برا زایمان؟

این مزه خوبی داره این بچه من خیلی بد مزه هست نمی خوره

آره عالیه

اره کولیک نیلماه باهمین خوب شد

من دادم بچم بیشتر بیقرار شد
فقط کامی کالم روش جواب میده

برای چیه این شربت؟؟

من میدادم عالی بود ولی خو الان بزرگ شده شربتشو دکتر عوض کرد

اره خیلی جوابه
از گرمیچر بهتره

عالیه من میدم

سوال های مرتبط

مامان علی و معین مامان علی و معین ۷ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی