خانما شما 9ماهگی سر نینیاتون کوتاه میکنین ؟

۵ پاسخ

من تاحالا ۳بار موهاشو کوتاه کردم

ن والله چرا باید موهاشو کوتاه کنم
تا سه چهار سال دست نمی‌زنم به موهاش
موهاش یه کوچولو فر هم میشه خیلی دوسش دارم

آره خودم کوتاه میکنم با ماشین

تصویر

نه.

اره من چن روزپیش موهاش کوتاه کردیم

سوال های مرتبط

مامان پرتقال🍊لیمو🍋 مامان پرتقال🍊لیمو🍋 ۱۱ ماهگی