من از۱۹ ۲۰ ,الان اصلاحرکاتش مهم نیست ازهفتن۲۸مهمه
من هنوزم حس نمیکنم
من از ۱۹ هفته فهمیدم
اینکه میگن مثل حباب بوده و... رو من اصلا توجه نکردم چون کلا نمیدونستم اینم حرکت بچه حساب میشه ولی ۱۹ هفته به بعد حرکت خوده بچه رو احساس کردم
الان ک زوده حس کنید حرکات معمولا ازهفته۱۸به بعد حس میشه...خودمم تواین هفته ها بود بااینکه دومیه...قبل اون معمولا نفخ روده هاست ک با حرکت بچه اشتباه میگیریم
از 20 هفته اره از من الانا چند روزی حرکاتش کند شده
من از ۱۹ هفته.
من ۹ هفته خودشو حس کردم. ۱۵ هفته حرکت ریزشو حس کردم . ۱۷ هفته لگدهاشو. الانم تو روز چیزی حس نمیکنم چون فعالیتم زیاده ولی شبا که میخوام بخوابم بیدار میشه یکم تکون میخوره
من ۲۱ هفته تکون هاشو حس کردم بچه اولمه جفتم قدامی
من چون لاغرم از هفته ۱۵ حس میکنم زیر شکمم
من از ۱۶ خفیف حس میکردم یا اصلا حس نمیکردم ۲۰ واضح تر شد
من از هفته ۱۸حس کردم
از ۱۲ هفته ولی زود زود نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.