تاپیک منو در باره زایمان اولم بخون
من به هر دو روش با درد و بدون درد زایمان کردم
بدون درد اپیدورال
اگر جایی باشه مطمئن باش
ی از دکتر بیهوشیش که دوز مناسب و سر وقت مناسب برات بزنه بهترین انتخابه
دردش
واقعا قابل تحمله
ولی زایمان سنتی دو ساعت واقعا درد فوق شدیدی داری
زایمان بدون درد نمیشه
بدون درد که امکان نداره ولی من تو اوج درد رفتم تو وان آب داغ جکوزی بود خیلی دردم رو کم کرد از 5 سانت تا 8 سانت اصلا نفهمیدم خیلی کم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.