کسی تجربه زایمان طبیعی بدون درد داشته ؟
به هر روشی

۳ پاسخ

تاپیک منو در باره زایمان اولم بخون
من به هر دو روش با درد و بدون درد زایمان کردم
بدون درد اپیدورال
اگر جایی باشه مطمئن باش
ی از دکتر بیهوشیش که دوز مناسب و سر وقت مناسب برات بزنه بهترین انتخابه
دردش
واقعا قابل تحمله
ولی زایمان سنتی دو ساعت واقعا درد فوق شدیدی داری

زایمان بدون درد نمیشه

بدون درد که امکان نداره ولی من تو اوج درد رفتم تو وان آب داغ جکوزی بود خیلی دردم رو کم کرد از 5 سانت تا 8 سانت اصلا نفهمیدم خیلی کم بود

سوال های مرتبط