بچه ها چندتا اسم پسر خوشگل میگید 😍

۵ پاسخ

اسم پسر خیلی سخته انتخابش

دیروز یه اسم پسر اینجا دیدم تازه یک ماه بود بدنیا اومده بود اسمش برام جالب بودو قشنگ نشنیده بودم
(آریشاه)بود

آرتیا یونا والا حامین

من برسام و سامیار رو دوست دارم

لیام
آدرین
نویان
شاید باورت نشه پسر خودم هنوز اسم نداره🤣

سوال های مرتبط

مامان معجزه قشنگم مامان معجزه قشنگم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سپهر

💙 مامان سپهر 💙 ۵ ماهگی
مامان فسقلی🩵 مامان فسقلی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی