۲ پاسخ

من خیلی خودمو کنترل میکنم یه موقع داد بکشم سرش بدتر گریه میکنه

وای دقیقا دختر منم وارد یکسالگی شد بعد واکسنش همش اینطوریه

سوال های مرتبط