اره بخدا ارن از صبح که پامیشه تاشب رو حالت نق و جیغ و گریه ست،کلافم میکنه این چندروز مخصوصا همش دارم باهاش دعوا میکنم بااینکه اصلا دلم نمیخواد و پشیمون میشم ولی صبرمم تموم میشه هرکاری میکنم بازم نق میزنه میچسبه بمن کتفم دیگه داره میشکنه انقدر بغلمه از صبح تاشب🤦🏻♀️هرچیزی که میخواد جیغ میزنه
دقیقا پسر منم همینه خیلی جیغ میزنه
قبلا شنیده بودم تو این سن میخوان منطورشون رو کلای برسونن هنوز بلد نیستن حرف بزنن جیغ میزنن
کاش مثل من از اول یکاری میکردی به باباش وابسته بشه باباش میاد کلا به باباش چسبیده میگه منو ببر بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.