۱۵ پاسخ

نه خوبه که روی نموداره

ن گلم خوبه ک

دخترمن ک ۲۵۰۰ب دنیااومد۴ماهگی ۵.۳۰۰بودخیلی هم خوبه وزنش

‌😂😂😂😂😂

خیلی خوبه که

پسرمن وزن تولد۳۴۰۰بود
توشش ماه ۷۲۰۰

پسر من ۷ماهشه ۷۹۰۰ وزنش دخترت خیلی خوبه

خیلی عالیه عزیزم

دختر من ۴ و ۸۰۰ بود ۵ ماهگیش

والا دختر من تو ۷ ماهگی ۷ کیلوعه

ن بابا خیلی خوبه دختر من پنج ماه و نیم ۷۷۰۰

نه وااا خیلی هم زیاده

وزنش عالیه نگران نباش

عالیه

نه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط