۱۲ پاسخ

دختر من موقع واکسن چهارماهگی ۶۳۰۰ بود
شیر مادر میخوره فقط
خوبه وزنش

نگران چی؟؟؟؟؟
بچه من اول ۵ ماهگی ۶۸۰۰ بود

البته بستگی به وزن تولدش داره چند کیلو بود

خوبه که بچه من۳ماه و۲۸روزشه۵۹۰۰البته آلرژی به پروتین‌گاوی که گاوی داره و هییی‌دارن شیرشوو‌عوض میکنم درحال حاضر داره‌کومیداژن‌میخوره‌ولی دکتر گفت تو این سن حداقل ۵۵۰۰هم خوبه

دختر منم خیلی بد شیر میخوره

دخترم ۴ ماهگی ۶ کیلو بود

د خترمن 4ماهگی این بود

۴ماه و ۲روز این وزن بود

پسر من دوماهگیش تموم شده تازه شده چهار کیلو

نگران نباش خیلی هم عالیه بچه من ۴ماهشه ۶کیلوس

پسر من پنج ماهگی این بود که دکتر گفت خوبه

پسر من ۴ ماهگی این بود

سوال های مرتبط