۸ پاسخ

فک میکنم آفت یا کیست باشه
دندون اول پایینیا در میان

نگران نباش اون کیسته مال پسر منم بود خود به خود رفت

عزیزممم😍😍ولی دندون اول پاییناش سر در میارن نه اونجا که نیشه.فک کنم آفت زده یا ببر دکتر یا قطره نیستاتین از داروخونه بگیر بزن با گوش پاکنی چیزی

دندون از اونجا در نمیاد ک

کیسته انگار

این دندون نیست عزیزم!

حس میکنم آفت زده لثه اش ی دکتر ببرش

فکر نکنم اون دندون باشه من برا دخترم نستاتین زدم رفت

سوال های مرتبط