نمی‌دونم شروع کنم به خوردن قرص جلوگیری؟؟؟

۵ پاسخ

من خیلی تحقیق کردم راجب راه های مختلف جلوگیری قرص خیلی عوارض داره باعث چاقی و بد اندامی میشه پوست و خراب میکنه یائسگی زودرس و..

ب این قرصا هم اطمینانی نیست

من که میخورم تازه اومدن این قرصا عوارشون کمه

میترسم از باردار شدن دیگه اصلا بچه نمیخوام دهنم سرویس شده

نه اصلا،من بخاطر کیست دوماهه میخورم دهنم سرویس شده،همش لک میبینم هورمونام بهم ریخته

سوال های مرتبط

مامان رادین آقا مامان رادین آقا ۹ ماهگی