من استفاده کردم یکماه فعلا تاثیرندیذم
اره من استفاده کردم دخترم نارس بدنیا اومد خیلی خوب بود
من روزی 1سیسی تو غذاش میریزم
دکتر گفت بریز تو شیرش ولی، نمیدونم چرا دوست ندارم روغن بهش بدم
برای بچه های نارس یا بچه هایی که وزن نمیگیرن هست من دخترم با تجویز دکتر یک دوره استفاده می کرد.
چیه اون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.