خانما کسی هم هفته من از یه سینه شیر میاد؟

۵ پاسخ

یه ترشحاتی هست ولی زیاد نی

من فقط یکبار سینم ناخودآگاه خورد ب لبه اوپن بعد ازش آب اومد خیلیم دردم اومد ولی اصن دست نمی‌زنم و نمیزارم همسرم هم دست بزنه

از هفته شما احتمال شیر اومدن هست ولی اصلا نباید سینه را فشار بدید یا دست دست کنید باعث تحریک دهانه رحم میشه

نباید فشاری بدیا

من فشارش بدم ازش آب میاد

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان اِلارا💖 مامان اِلارا💖 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی