یه ترشحاتی هست ولی زیاد نی
من فقط یکبار سینم ناخودآگاه خورد ب لبه اوپن بعد ازش آب اومد خیلیم دردم اومد ولی اصن دست نمیزنم و نمیزارم همسرم هم دست بزنه
از هفته شما احتمال شیر اومدن هست ولی اصلا نباید سینه را فشار بدید یا دست دست کنید باعث تحریک دهانه رحم میشه
نباید فشاری بدیا
من فشارش بدم ازش آب میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.