واکسن 18 ماهگي یکی خوراکی ،یکی به دست ،یکی به پا
مگه یک دست وپانیست چرادوتادست زدن برای پسرم نشده بودنمیدونم بامرکزبهداشت تماس بگیربگواینجوری شده شایدحساسیت داشته باشه
چرا دوتاش ب دست زدن؟
مگه به پا نمیزنن؟
به پامیزنن که
عزیزم فرقی نمیکنه واکسن یا به پا میزنن یا به عضله بازو .
حالا یکی پا یکی دست .
یکی ممکنه جفت دست .
یکی هم ممکنه جفت پا بزنه .
تاثیر گذاریش یکیه .
قرمز شده بنظرم یکمش طبیعیه اگه دیدی غیر طبیعیه و سفت شده به پزشک اطلاع بده اما من ۱ سالگی دخترم دور واکسنش مث مال شما شده بود .
مال ما ی قطره خوراکی بود
دست راست پای چپ پای پسر من قرمز شد و اگه فقط قرمزی کمی داره گفت اشکال نداره مال واکسن سیاه سرفه روز اول کمپرس سرد و روز دوم کمپرس گرم و کمپرس گرم قرمزی کمتر میکنه
آره کمپرس سرد و گرم رو بزار حتما
بعضی میزنن به دستشون چون راه میره پا درد نگیر ....حالا باز زنگ بزن بپرس ولی ناراحت نباش مشکلی نیست بازم بپرس که راحت شه خیالت
با بهداشت تماس بگیر عزیزم
یه دونه پا یه دونه دست
چرا دوتا دست زد؟
دخترمنم دیروز واکسن ۱۸ماهگی زد ولی خب یکی دست یکی پا
چرا هردورو به دستش زده؟؟؟
بنظرم این مسئله رو جدی بگیر و پیگیری کن ،یکیش مال پا بوده
یکی ب پا میزنن یکی دست
منم دور روز پیش زدم دست راست پای چپ زدن اخه🙄
به پاش نزدن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.