۷ پاسخ

عصاره بهش بده...یکم گوشت و هویج و سیب زمینی و پیاز بزار داخل شیشه چند ساعت بپزه اون اب و بهش بده در حد دو سه قاشق میشه...اینجوری حداقل بدنش بی جون نمیشه و ویتامین های مورد نیازشو تا حدودی میگیره

واسه دختر من شربت نئو زیک کمی تاثیر داشت

پسرمنم همینه از دست من هیچی نمیخوره فقط باباش
الان بهش مولتی ویتامین واهن میدم یکم بهتره

شربت رایسب از داروخانه بگیر خیلی خوب اشتها باز میکنه

عزیزم باید ببری دکتر
سرخود دارو ندید ..کبد بچه آسیب میبینه

شربت اشتها براش بگیر از داروخونه خیلی خوبه

دختر منم همینه فقط شیر میخوره گشنشم باشه غذا نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۲ سالگی