۲ پاسخ

با گوش پاکن بکش اگ نرفت برفکه یا یه ساعت بعد شیر خوردن کم نشد
و معمولا برفک سقف دهان و لپا اینا هم میزنه ب مرور زیاد میشه حتی رو لبم میاد

اون چربی شیر هست

سوال های مرتبط

مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی