۲۱ پاسخ

من با شوهرم میرفتم دوردور
خونه مادر شوهر و پدرم و مادربزرگ شوهرمم میرفتم

من ب منال اولکم ل۱۵چوم بو میوانی.ولی بو دومیکم بو دور دانوه اچوم ولی بو مال هیچکس نچوم..چون خه ک منال اشیوی بیکا بدرد ناخوا بومال خلک بچی انا بو دور دانوه بچو

من رفتم عزیزم از روز پنجم همه اینا خرافات و چرت و پرته،بچه دکتر لازم داره هزارتا کار داره نباید بخاطر مزخرفات بقیه خودمون عذاب بدیم

ماام رسم داریم ولی نمیشه ک چند بار بچرو دکتر بردم خودم حالم بد شده
این اخراام میبرمش بیرون تو ماشین میخابه شبا دیشبم بیرون بودیم
ول کن توروخدا بااین رسما وخرافات مسخرشون حال ادمو بهم میزنن
ب من انقد گفتن وای چله داری خطر ناکه قران و چاقو پیاز نون و فلان گذاشتن بالا سرم مریض شده بودم همش میترسیدم نکنه چیزی ببینم

وای من الانش هر شب بیرونم حالا هرشبم نبوده باشم ۱ شب در میونو میرم بیرون اونوقت چیکار کنم اگه نشه بریم بیرون🤔😐

میگن نرو ولی من رفتم هم شب هم روز

نه بابا من که میرم یکم رو براه بشم 😅

آره دگ

نه والامن۸ روزش‌بود بچم رفتم روستا

بابای من فقط گفته باید تا ده روز بخوابی میدونه رو پا بند نیستم😁😁😁گفتم چشم ولی عمل نمیکنم که

سر دختر بزرگم مامانم پیشم بود خیلی حساس بود نذاشت برم،سر دومی ده روزش نشده بود مارکوپولو بودم😅😅😅😅😅😅سر این یکی هم خدا بخواد مارکوپولو،من نمیوونم تو خونه بمونم😁
واسه خودم میرم بیرون ولی مهمون بخواد بیاد میگم من زائو ام تا ۴۰ روز نیاین😈

من روز دهم رفتم

چجوری وقت میکنین؟

ن من ک ۴ روزگیش رفتم الآنم آمدم خونه مامانم

من دارم میرم بیرون

فقط برای دکتر رفتن میریم

ینی چهل روز خونه بمونیم😁؟

هر وقت وضعیت جسمیت خوب بود برو
وگرنه بخوای الکی بمونی روحیه ات بهم میریزه

خب 5 روزگی بچه چطور باید ببریم بهداشت اگر نخاد بریم

من رفتم بیرون

قشنگ معلومه سختته و نمیتونی دووم بیاری 😂

سوال های مرتبط

مامان سحر مامان سحر روزهای ابتدایی تولد